مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 14:322022-03-08سياسي

مشارکت مسئولان در امر احسان ضروری است


نماینده ولی فقیه در استان زنجان تاکید کرد: مشارکت مسئولان در امر احسان و مواسات ضروری است و همه باید در این زمینه تلاش جدی داشته باشند.

- ، آیت الله علی خاتمی ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری استان با بیان اینکه ماه شعبان جزو بهترین ماه ها و فرصت ارزشمندی برای اصلاح امور است، گفت: مسئولان نباید فراموش کنند که جلب رضایت مردم تنها به واسطه عملکرد مطلوب مسئولان محقق می شود و این گونه نیست که بتوان با رفتارهای پوپولیستی در نظرات مردم تغییر ایجاد کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید از وجدان مردم که صاحبان اصلی این انقلاب هستند، مراقبت کنیم تا آزرده خاطر نشود، اظهار کرد: اگر قرار باشد مردم از عملکرد مسئولان رضایت مندی کامل داشته باشند، این رضایت مندی باید در سایه عملکرد واقع بینانه بوده و این گونه نباشد که بخواهیم با رفتارهای پوپولیستی، در رفتار مردم تغییر ایجاد کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان از ماه شعبان به عنوان بهترین فرصت برای انجام امور خیر یاد کرد و ادامه داد: مشارکت مسئولان در امر احسان یک ضرورت در شرایط کنونی جامعه بوده و از همه مهم تر اینکه این احسان باید در سایه رفتارهای کریمانه و مومنانه باشد.

خاتمی با بیان اینکه فرصت خدمت به مردم بسیار کوتاه بوده و مسئولان باید از این فرصت در راستای خدمت صادقانه به مردم استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت مسئولان در امر احسان ضروری است

مشارکت مسئولان در امر احسان ضروری است