مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 14:272022-03-08اقتصادي

سرمایه گذاری 96 میلیارد ریالی مخابرات در روستاهای سروآباد


توسعه و تقویت بسترهای مخابراتی با سرمایه گذاری 96 میلیارد ریال در پنج روستای شهرستان سروآباد اجرا و به بهره برداری رسید.

- به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت اظهار کرد: شهرستان سروآباد به عنوان یکی از مناطق بکر و سرسبز استان دارای جاذبه های طبیعی و گردشگری است.

وی افزود: با در نظر گرفتن موقعیت خاص و ورود گردشگران به این منطقه، اقدامات توسعه ای و زیرساختی قابل توجهی از ابتدای سال جاری تا کنون در این شهرستان صورت گرفته است.

وی تقویت و ارتقای تکنولوژی سایت های تلفن همراه به 4G و 3G را یادآور شد و اظهار داشت: این مهم شرایط انجام کسب و کارهای بومی، حضور دانش آموزان و دانشجویان در کلاس های آنلاین در زمان همه گیری ویروس کوید 19، ارسال پیام از طریق دیتا و VOICE به صورت همزمان و … را در بستر فضای مجازی و الکترونیکی با کیفیت بالاتر مهیا ساخته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان به ایجاد مرکز مخابراتی، نصب تجهیزات مخابراتی جدید، ایجاد مرکز ADSL و ظرفیت سازی پورت های جدید اینترنت پرسرعت مخابرات در این شهرستان اشاره کرد و گفت: اجرای این سه پروژه در حوزه سیستم های مخابراتی موجب ایجاد و تقویت زیرساخت ها در سروآباد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 96 میلیارد ریالی مخابرات در روستاهای سروآباد

سرمایه گذاری 96 میلیارد ریالی مخابرات در روستاهای سروآباد