مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 14:222022-03-08سياسي

مستند طرح ها و اقدامات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تولید می شود


مدیرکل صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح ها و اقدامات شاخص سپاه فتح در عرصه های مختلف، در قالب فیلم مستند ساخته می شود.

- ، امیر رئوف ظهر سه شنبه در دیدار فرمانده سپاه فتح استان افزود: مردم در جامعه نسبت به سپاه اعتماد و اعتقاد خاصی دارند و و این نشأت گرفته از روحیه انقلابی این نهاد است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هر جایی لازم است ورود پیدا کرده است، گفت: ورود سپاه فتح به عمران و آبادانی در زلزله شهر سی سخت بسیار مؤثر بوده و این نهاد در دفاع مقدس، عرصه های فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، آبادانی و در دفاع از انقلاب حضوری پررنگ داشته است.

رئوف اظهار داشت: از خود گذشتگی جوانان این مرز و بوم در اوایل انقلاب و دفاع مقدس، از ویژگی مردم این استان بوده و نسل جدید و جوان ما دفاع مقدس و حتی امام (ره) را ندیدند و به همین علت نیاز است دستاوردهای انقلاب در طول این چهل و سه ساله انقلاب برای آنها تبیین شود.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه های شاخص صداوسیمای استان برای تبیین دفاع مقدس، برنامه شب های شیدایی بوده که در محوطه تیپ 48 فتح اجرایی شد، گفت: این برنامه یکی از بهترین برنامه هایی بود که حتی در مرکز امتیاز خوبی کسب کرد و ساخت سریال و مستندهای فاخر در حوزه های مختلف، نیازمند همکاری همه دستگاه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستند طرح ها و اقدامات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تولید می شود

مستند طرح ها و اقدامات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تولید می شود