مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 13:522022-03-08حوادث

افزایش تصادفات جاده ای در صورت عدم ساماندهی جاده هشترود_مراغه


اگر جاده هشترود_مراغه ساماندهی نشود با افزایش تصادفات جاده ای و تلفات انسانی روبرو خواهیم شد.

  - ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار هشترود گفت: اگر جاده هشترود_مراغه ساماندهی نشود با افزایش تصادفات جاده ای و تلفات انسانی روبرو خواهیم شد.

  علیرضا توری در جلسه شورای ترافیک و حمل و نقل جاده ای شهرستان، با بیان این که پلیس راه هشترود در 26 اسفندماه افتتاح خواهد شد، یادآور شد: برای کاهش تلفات جانی و مالی و جلوگیری از تصادفات جاده ای، جاده های فرعی و اصلی هشترود در سال آینده آسفالت ریزی خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی اضافه کرد: هفت نقطه از جاده های هشترود نیاز به نصب دوربین دارند و این امر باید هر چه زودتر اجرایی شود و هزینه های موجود باید از اعتبارات وزارت راه و شهرسازی تامین شود.

وی گفت: مسیر ورودی هشترود از طرف مراغه باید تعریض شود تا حوادث به حداقل برسد و این مهم، نیازمند توجه ویژه اداره راه و شهرداری است.

توری اظهار کرد: برگزاری جلسات مشترک ادارات با یکدیگر و الزام به انجام امورات محوله از امورات واجب شهرستان است و باید به نحو احسنت انجام گیرد.

وی خاطر نشان کرد: زیر گذرها و جرائم آزاد راه باید با شن ریزی و تسطیح ساماندهی شوند و این مهم بر عهده اداره نگهداری آزاد راه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تصادفات جاده ای در صورت عدم ساماندهی جاده هشترود_مراغه

افزایش تصادفات جاده ای در صورت عدم ساماندهی جاده هشترود_مراغه