مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 13:322022-03-08سياسي

آمادگی شبکه دنا برای ساخت انیمیشن و مستند انقلابی


مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مستند طرح ها و اقدامات شاخص سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ساخته می شود.

- امیر رئوف در دیدار با فرمانده سپاه فتح استان که به مناسبت روز پاسدار برگزار شد یکی از برنامه های شاخص صدا و سیمای مرکز استان برای تبیین دفاع مقدس را اجرای برنامه شب های شیدایی در محوطه تیپ 48 فتح عنوان کرد.

وی اظهارکرد: این برنامه یکی از بهترین برنامه هایی بود که در این عرصه تولید و پخش شد که مرکز کهگیلویه و بویراحمد در بین مراکز استانی برای ساخت این برنامه امتیاز خوبی کسب کرد.

مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد ساخت سریال و مستندهای فاخر در حوزه های مختلف را نیازمند همکاری همه دستگاه ها دانست و تصریح کرد: خوشبختانه مجموعه اقشار بسیج تعاملات خوبی با مجموعه صداوسیمای استان دارند که ضروری است این تعاملات ادامه دار باشد.

رئوف با بیان اینکه در نظرسنجی ها انیمیشن و سریال بیشترین مخاطب را نشان می دهد، تاکید کرد: با هم افزایی مجموعه سپاه فتح در موضوع اردوهای جهادی، مباحث فرهنگی و دفاع مقدس می توان طرح هایی را در قالب انیمیشن و سریال تعریف کرد و ساخت.

وی ساخت مسابقه های بومی و محلی مانند چرنگ و رچ را از دیگر اقدامات شبکه دنا در یک سال گذشته عنوان کرد و ادامه داد: این مسابقات با استقبال خوبی مواج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی شبکه دنا برای ساخت انیمیشن و مستند انقلابی

آمادگی شبکه دنا برای ساخت انیمیشن و مستند انقلابی