مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 13:322022-03-08سياسي

فتاح: بنیاد امسال 4200 میلیارد تومان به محرومیت زدایی اختصاص داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید پرویز فتاح صبح امروز در آیین بهره برداری همزمان از 8927 طرح محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان به ارزش 788 میلیارد تومان که با حضور رییس دفتر مقام معظم رهبری برگزار شد، - رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: امسال در مجموع در کمک های محرومیت زدایی مستقیم و غیرمستقیم، 4200 میلیارد تومان عملکرد بنیاد بود برای سال آینده هم هیات امنا ی بنیاد بیش از 7 هزار میلیارد تومان تخصیص داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید پرویز فتاح صبح امروز در آیین بهره برداری همزمان از 8927 طرح محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان به ارزش 788 میلیارد تومان که با حضور رییس دفتر مقام معظم رهبری برگزار شد، اظهار داشت: سال سختی را سپری کردیم و امسال یکی از سخت ترین سال هایی بود که نظام جمهوری اسلامی تجربه کرد، در این سال هم کرونا را داشتیم و هم تورم و هم تحریم، و از سوی دیگر شاهد تغییر سیاسی در دولت بودیم.

وی افزود: روز گذشته ما جلسه هیات امنای بنیاد را داشتیم که همگی راضی بودند، شاخص ها، شاخص های خوبی بود و پروژه هایمان هم یکی از پس از دیگری به بهره برداری می رسد.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اضافه کرد: برای سال 1401 هم برنامه ریزی داریم و هفته آینده مصوبات آن کامل خواهد شد که شامل افزایش سطح خدمات نسبت به سال 1400 خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتاح: بنیاد امسال 4200 میلیارد تومان به محرومیت زدایی اختصاص داد

فتاح: بنیاد امسال 4200 میلیارد تومان به محرومیت زدایی اختصاص داد