مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 13:072022-03-08سياسي

عارف: برخوردِ نامهربانه با «مهرجویی» های ایرانِ عزیز، راه صواب نیست


رییس بنیاد امید ایرانیان با بیان اینکه برخوردِ نامهربانه با «مهرجویی» های ایرانِ عزیز، راه صواب نیست ، تاکید کرد که بکار گیریِ ابزارِ سلیقه و سانسور، - عارف: برخوردِ نامهربانه با مهرجویی های ایرانِ عزیز، راه صواب نیست رییس بنیاد امید ایرانیان با بیان اینکه برخوردِ نامهربانه با مهرجویی های ایرانِ عزیز، راه صواب نیست ، تاکید کرد که بکار گیریِ ابزارِ سلیقه و سانسور، مانع از شناختی درست از ریشه های بحران جامعه و غلبه بر آن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن یادداشت محمدرضا عارف در اینستاگرام به شرح زیر است: هنر، زبانِ انسانِ باشرافت ، با کرامت و متخلق به اخلاق حسنه، برای بیان دردها، مصائب ،معضلات و نیز ظرفیت ها و قابلیت های جامعه برای غلبه بر بحران ها و رهایی از همه ی فروبستگی ها و قید و بندهای تحمیلی است که قرائت های ناسازگار با معنویت و عقلانیت بر جوامع انسانی تحمیل کرده اند.

آنچه توسط هنر و هنرمند منتقل ، منتشر و ارائه و توسط جامعه ادراک می شود، ریشه های این موانع و بیماری ها و راه غلبه بر آنها بوده و بسی ارزشمند است.

آنگاه که هنرمندی با ادب و آداب هنرمندانه ی خود، نسبت به مسأله ای درون جامعه هشدار می دهد، نشان از هشدار به عواقب یک بیماری است که در وجود انسانِ اولین ، فریاد ناشی از درد نامیده می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عارف: برخوردِ نامهربانه با «مهرجویی» های ایرانِ عزیز، راه صواب نیست

عارف: برخوردِ نامهربانه با «مهرجویی» های ایرانِ عزیز، راه صواب نیست