مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 12:572022-03-08سياسي

ترافیک روز گذشته یک فاجعه مدیریتی بود


عضو شورای شهر تهران با اشاره به وضعیت ترافیک در روزهای بارانی پایتخت گفت: این نگرانی وجود دارد که در زمان وقوع بحرانی مانند زلزله چه اتفاقی در تهران رخ خواهد داد.

- ، احمد صادقی در پنجاه و دومین جلسه شورا در تذکری در خصوص ترافیک روزهای بارانی و ترافیک روز گذشته تهران گفت: در خصوص موضوع ترافیک روزهای بارانی بارها و بارها بحث شده و تذکر داده شده ولی متأسفانه تا به امروز نه تنها حل نشده بلکه پیچیده تر شده است.

متأسفانه ترافیک روز گذشته یک فاجعه مدیریتی بود که باعث آزردگی شهروندان شد.

صادقی در ادامه افزود: بیشترین نگرانی بنده از عدم آمادگی و سو مدیریت وضعیت ترافیکی مربوط به شرایط بحرانی مانند زلزله است که خدای نکرده در شهر تهران رخ دهد.

وقتی با ریزش اندکی باران که از روزهای قبل قابل پیش بینی است شهر دچار این بی نظمی و ترافیک غیرقابل کنترل می شود به طور حتم در شرایط بحرانی که مسیرهای اصلی شهر دچار آسیب شده اند و مردم شهر نگران هستند با فاجعه ی ترافیکی روبه رو خواهیم بود.

ضرورت اتخاذ تدابیر لازم برای مقابله با روزهای بارانی پیش رو رییس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران افزود: تذکر من به شهردار محترم تهران این است که بارش باران و برف این روزها باید یک مانور و تمرین دستگاه ها باشد برای روزهای بحرانی نه اینکه خود تبدیل به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک روز گذشته یک فاجعه مدیریتی بود

ترافیک روز گذشته یک فاجعه مدیریتی بود