مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 12:572022-03-08اقتصادي

بهبود صنعت خودرو قابل اجراست مشروط به تحقق برخی پیش فرض ها


دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو ضمن تاکید بر اینکه قطعه سازی به سبب کمبود نقدینگی در لبه پرتگاه قرار گرفته ، به نظر نمی رسد که افزایش 50 درصدی تیراژ تولید ظرف یکسال اتفاق بیفتد، - دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو ضمن تاکید بر اینکه قطعه سازی به سبب کمبود نقدینگی در لبه پرتگاه قرار گرفته ، به نظر نمی رسد که افزایش 50 درصدی تیراژ تولید ظرف یکسال اتفاق بیفتد، ضمن اینکه به شدت بایستی مراقبت صورت گیرد که مجددا خودروسازان برای اجرای دستورات حاکمیتی برای افزایش تولید به سمتی حرکت نکنند که از بحث کیفیت غافل شوند.

مازیار بیگلو در گفت وگو با ایسنا، ضمن اشاره به بازدید اخیر رییس جمهوری و هشت دستور صادر شده برای تحول صنعت خودرو و بهبودد وضعیت خودرو، اظهار کرد: حداقل دو مورد از این هشت دستور، متوجه صنعت قطعه سازی است.

دو مورد افزایش تیراژ تولید به میزان 50 درصد و همچنین بحث ارتقا کیفیت خودروها از مواردی است که مرتبط با صنعت قطعه سازی نیز هست.

این دو مورد قابل انجام است؛ مشروط به اینکه پیش فرض ها و الزاماتی که وجود دارد، ابتدا اتفاق بیفتد.

دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو تاکید کرد: افزایش تیراژ تولید بین 60 الی 70 هزار میلیارد تومان، سرمایه در گردش نیاز دارد اما متاسفانه رییس جمهوری نفرموده اندکه قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود صنعت خودرو قابل اجراست مشروط به تحقق برخی پیش فرض ها

بهبود صنعت خودرو قابل اجراست مشروط به تحقق برخی پیش فرض ها