مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 12:372022-03-08سياسي

توزیع 1500 بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه در زرندیه


همزمان با آغاز اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار، رزمایش احسان و کمک مومنانه شهرستان زرندیه با حضور مسئولین شهرستانی در سال 9 دی ناحیه مقاومت بسیج زرندیه برگزار شد.

- ایسنا/مرکزی همزمان با آغاز اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار، رزمایش احسان و کمک مومنانه شهرستان زرندیه با حضور مسئولین شهرستانی در سال 9 دی ناحیه مقاومت بسیج زرندیه برگزار شد.

سرهنگ پاسدار محسن صادقی فرمانده سپاه ناحیه زرندیه در این آیین با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون نزدیک به 30 هزار بسته معیشتی در بین اقشار کم برخوردار شهرستان توزیع شده است، خاطرنشان کرد: همزمان با سالروز ولادت با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار 1500 بسته دیگر با کمک سازمان های حمایتی از جمله کمیته امداد و بهزیستی در میان مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، مشاغل آسیب دیده، کارگران و خانواده های کرونایی توزیع خواهد شد.

وی گفت: از آنجا که بسیاری از خانواده های نیازمند چشم به راه اقدامات خیرخواهانه خیران هستند، این حرکت ارزشمند با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در بحث مواسات و کمک های مومنانه شکل گرفته و برای تداوم هرچه بیشتر آن تلاش خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 1500 بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه در زرندیه

توزیع 1500 بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه در زرندیه