مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 12:322022-03-08سياسي

لغو حکم حبس خانگی دو مسئول سابق تونس


وزارت کشور تونس به حکم حبس خانگی معاون رییس حزب النهضه و مسئول سابق وزارت کشور پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از الجزیره، وزارت کشور تونس با انتشار بیانیه ای در صفحه رسمی خود در فیسبوک اعلام کرد، پس از اجرای حکم حبس خانگی علیه نور الدین البحیری ، معاون رهبر حزب النهضه و فتحی البلدی ، مسئول سابق وزارت کشور تونس، در تاریخ 31 دسامبر 2021 و با توجه به وجود تحقیقات قضایی درخصوص این موضوع ارجاع داده شده به قوه قضاییه و در پی تشکیل شورای عالی موقت دستگاه قضایی، تصمیم گرفته شد تا حکم های مربوط به حبس خانگی علیه این دو شخص خاتمه یابد.

در بیانیه مذکور آمده است، این حبس خانگی براساس احترام کامل به حقوق بشر و اجازه ملاقات، اقامت و مراقبت های پزشکی بود و طبق آخرین گزارش های پزشکی در آخرین روز حبس خانگی (عصر دوشنبه) هر دو شخص وضعیت سلامتی عادی داشتند.

نیروهای لباس شخصی پلیس تونس 31 دسامبر بدون داشتن حکم بازداشتی، فتحی البلدی و نورالدین البحیری و همچنین تعدادی دیگر را در نزدیکی منزلشان بازداشت کرده و آنها را مجبور کردند سوار خودروی پلیس شوند، سپس آنها را به نقاطی نامعلوم بردند.

توفیق شرف الدین، وزیر کشور تونس در روز بازداشت این دو اعلام کرد که آنها در چارچوب تصمیمی محتاطانه برای حفظ امنیت عمومی در بازداشت خانگی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو حکم حبس خانگی دو مسئول سابق تونس

لغو حکم حبس خانگی دو مسئول سابق تونس