مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 12:222022-03-08سياسي

برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی هرمزگان رونمایی شد


سند برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی هرمزگان با حضورحجت الاسلام و المسلمین سعید رضا عاملی دبیر شورای انقلاب فرهنگی کشور رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، آیین رونمایی از برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی هرمزگان صبح امروز برگزار شد.

در این آیین حجت الاسلام و المسلمین سعید رضا عاملی دبیر شورای انقلاب فرهنگی کشور، سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی و مسئول کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه هرمزگان و امام جمعه بندرعباس و نیز جمعی از فعالان علمی و رسانه ای استان نیز حضور داشتند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در این مراسم با بیان اینکه اجرای نقشه مهندسی فرهنگ کشور مورد تاکید رییس جمهور است، عنوان کرد: اگر توفیق تدوین نقشه مهندسی کشور حاصل شده به دلیل همکاری خوب میان شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و استان هرمزگان استان سومی است که در آن برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی رونمایی می شود.

  حجت الاسلام عاملی تأکیدکرد: هدف مرجعی که مقام معظم رهبری در سند نقشه مهندسی فرهنگی تعیین کرده اند استقرار تمدن نوین اسلامی است و نگاه رهبری معزز به فرهنگ یک نگاه تمدنی است و خواستار توجه به عرصه فرهنگی کشور هستند تا بتوانیم ظرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی هرمزگان رونمایی شد

برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی هرمزگان رونمایی شد