مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 12:172022-03-08سياسي

بهره برداری از 129 طرح محرومیت زدایی در خراسان شمالی


آیین افتتاح همزمان 129 طرح محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان در خراسان شمالی با حضور ویدئو کنفرانسی حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری و سید پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 129 طرح محرومیت زدایی در شهرستان مانه و سملقان با اعتبار 24 میلیارد تومان توسط بنیاد مستضعفان اجرا شد که به گفته حسین نژاد استاندار خراسان شمالی چندین برابر این اعتبار، اثر بخشی دارد.

استاندار خراسان شمالی امروز طی این آیین در حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی و سید پرویز فتاح گفت: توانمندسازی و رفع محرومیت یکی از ضرورت ها و اولویت های مهم استان است که امیدواریم بنیاد مستضعفان کشور به این استان توجه ویژه ای داشته باشد.

محمد رضا حسین نژاد با تاکید بر اینکه اثر بخشی 24 میلیارد تومان این طرح های محرومیت زدایی برای استان چندین برابر خواهد بود، افزود: هدف اصلی ما از افتتاح این پروژه ها و سایر پروژه ها در دیگر مناطق محروم استان، عمران و آبادانی و رفع فقر و محرومیت است.

وی افزود: داشتن واژه شمالی در نام استان، مردم را به یاد مناطق برخوردار می اندازد؛ اما واقعیت آن است که خراسان شمالی دارای فقر مطلق 35 درصدی است و اعتبار تملک دارایی آن صرفا 1600 میلیارد تومان است که نشان می دهد به توجه بیشتر مسئولان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 129 طرح محرومیت زدایی در خراسان شمالی

بهره برداری از 129 طرح محرومیت زدایی در خراسان شمالی