مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 12:122022-03-08سياسي

بهره برداری همزمان از 8927 طرح محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان


آیین بهره برداری همزمان از 8927 طرح محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان به ارزش 788 میلیارد تومان با حضور رییس دفتر مقام معظم رهبری و رییس بنیاد مستضعفان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری فارس، صبح امروز آیین بهره برداری همزمان از 8927 طرح محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان به ارزش 788 میلیارد تومان با حضور رییس دفتر مقام معظم رهبری و رییس بنیاد مستضعفان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی، مسئول دفتر مقام معظم رهبری اظهار داشت: دعا می کنم خداوند شر این ویروس همه گیر کرونا را از سر همه مردم جهان کم کند، در این زمینه باید عرض کنم همه خسارتی که بشریت از این ویروس خطرناک داشت، شاید مرتبط با این آیه قرآن باشد که  می فرماید وَخُلِقَ ٱلْإِنسَٰنُ ضَعِیفًا ؛ می شود این نتیجه را گرفت که در مقابل همه مستکبران عالم، جهانخواران دنیا که سروصدا راه انداخته اند در مقابل این ویروس دستشان بالاست و نمی توانند کاری کنند، خدا خواسته بگوید که یادتان نرود خیلی ضعیف هستید.

وی ادامه داد: در این جلسه نامی برده شد از شهید بزرگوار سردار قاسم سلیمانی، شخصیت والایی که افتخار می کرد و می گفت ما امام حسینی هستیم و ماه شیعه امام حسین هستیم و مانند آن بزرگوار طالب شهادتیم ؛ واقعا مکتب حضرت ابا عبدالله مکتبی است که تا ابدیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری همزمان از 8927 طرح محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان

بهره برداری همزمان از 8927 طرح محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان