مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 12:022022-03-08دانش

تولید جاذبی برای تصفیه فاضلاب های صنعتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پژوهشگران دانشگاه نوشیروانی بابل با استفاده از ترکیب جاذب نانویی کربوکسی متیل سلولز- سلولز- نیکل، ایده تولید جاذبی برای تصفیه فاضلاب های صنعتی حاوی نانوآلاینده ها که به صورت عملیاتی قابلیت تجاری شدن را نیز دارا هستند، - پژوهشگران ایرانی با استفاده از ترکیب جاذب نانویی ایده تولید جاذبی برای تصفیه فاضلاب های صنعتی حاوی نانوآلاینده ها ارائه دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پژوهشگران دانشگاه نوشیروانی بابل با استفاده از ترکیب جاذب نانویی کربوکسی متیل سلولز- سلولز- نیکل، ایده تولید جاذبی برای تصفیه فاضلاب های صنعتی حاوی نانوآلاینده ها که به صورت عملیاتی قابلیت تجاری شدن را نیز دارا هستند، ارائه دادند.

میثم صادقی، دانش آموخته دکترای مهندسی شیمی دانشگاه نوشیروانی بابل درباره این طرح گفت: آب چرب دارای مجموعه ای از اجزای آلی و غیرآلی است که باید حذف شوند و برای این امر فرآیند های مختلفی مانند کوپلیمر ها در دسترس هستند که آن را می توان به سه سازوکار انجماد، ترکیب شدن و جذب تقسیم کرد.

وی جذب توسعه یافته (EBA) را روش جداسازی امیدبخش و عملی برای جذب محصول بیوزیست دانست که در توسعه فرآیند پایین دستی مورد بررسی قرار گرفته است، ادامه داد: در این طرح، جاذب جدید کامپوزیت کربوکسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید جاذبی برای تصفیه فاضلاب های صنعتی

تولید جاذبی برای تصفیه فاضلاب های صنعتی