مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 11:522022-03-08اقتصادي

57 هکتار از اراضی راکد شهرک های صنعتی سمنان آزاد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سمانه زرگر، مدیر امور حقوقی و قراردادهای شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بیش از 57 هکتار از اراضی راکد شهرک ها و نواحی صنعتی این استان با فسخ 146 فقره قرارداد راکد سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان آزاد شد.

وی بیان کرد: 19 جلسه هیأت حل اختلاف و داوری شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان به منظور بررسی 483 پرونده قرارداد در این مدت برگزار شد.

مدیر امور حقوقی و قراردادهای شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان تصریح کرد: 305 فقره قرارداد با مساحت بیش 105 هکتار برای ادامه فرایند سرمایه گذاری، مهلت دوباره بهره برداری اعطا و 29 فقره قرارداد نیز از دستور کار خارج شد.

زرگر خاطرنشان کرد: با توجه به هزینه ها برای ایجاد و توسعه زیرساخت ها در شهرک ها و نواحی صنعتی و آماده سازی زمین به منظور استقرار سرمایه گذاران راکد و معطل نگه داشتن زمین ها به معنای اتلاف منابع و هزینه های انجام شده است.

وی افزود: فسخ قرارداد آخرین راهکار در خصوص متقاضیانی که به تعهدات در قرارداد عمل نکردند.

زرگر گفت: تا جای ممکن با سرمایه گذاران برای اجرای طرح های صنعتی همراهی و اگر دلیل موجهی برای عدم شروع به ساخت واحد داشته باشند، به آنها مهلت داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

57 هکتار از اراضی راکد شهرک های صنعتی سمنان آزاد شد

57 هکتار از اراضی راکد شهرک های صنعتی سمنان آزاد شد