مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 11:422022-03-08سياسي

هر زبانی در درون جهان اسلام،لب به تکفیر بگشاید، ابراز استکبار است


رژیم صهیونیستی فهمیده است که با هیچ یک از ابزارهای دفاعی نمی تواند در مقابل قدرت و قوتی که مسلمانان فلسطینی و حزب الله لبنان به پشتیبانی از انقلاب اسلامی است.

- شهریاری گفت:امروز هر کانال ماهواره ای که به مقدسات فرق اسلامی اعم از شیعه و سنی و گروه ها و فرقه ها و مذاهب دیگر توهین می کند، زبان استکبار است که خواسته یا نخواسته در زمین دشمن بازی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حمید شهریاری دبیرکل مجمع در وبینار بین المللی تحریر القدس ، که از سوی این مجمع جهانی برگزار شد، اظهار داشت: روز قدس به دستور امام خمینی (ره) در 42 سال پیش مطرح شد تا زمینه ای برای وحدت امت اسلامی و تشکیل اتحادیه کشورهای اسلامی باشد که یکی از آرمان های بزرگ در قرآن کریم است.

قرآن کریم همه ما را دعوت می کند به اینکه امت واحده ای باشیم و تحت چتر و سیطره و حاکمیت اسلام قرار بگیریم و ما را به معیت با رسول خدا (ص) و همراهی با ایشان توصیه کرده است.

وی ادامه داد: قرآن کریم می فرماید والذین معه اشداء علی الکفار رحماء بینهم پیامبر (ص) محور وحدت است و کسانی که معیت با رسول خدا (ص) دارند، باید دو ویژگی داشته باشند.

اول اینکه با کفار حربی با شدت برخورد کنند و دوم اینکه بین خودشان و امت رسول الله (ص) با رحمت و رفاقت و مهربانی و دوستی رفتار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر زبانی در درون جهان اسلام،لب به تکفیر بگشاید، ابراز استکبار است

هر زبانی در درون جهان اسلام،لب به تکفیر بگشاید، ابراز استکبار است