مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 11:372022-03-08سياسي

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در شهربابک


مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شهربابک از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و سوغات از تاریخ 20 لغایت 27 اسفندماه جاری در مدرسه امام خمینی(ره)  این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/کرمان مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شهربابک از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و سوغات از تاریخ 20 لغایت 27 اسفندماه جاری در مدرسه امام خمینی(ره)  این شهرستان خبر داد.

علی شیبانی با اعلام این خبر افزود: در این نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی این شهرستان همچون پته، فیروزه کوبی و تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، مکرمه بافی، سفال گری، ساخت عروسک های بومی و محلی، چرم دوزی و.

به معرض نمایش و فروش در می آید.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شهربابک با اشاره به اینکه در این شهرستان 400 هنرمند از مزایای بیمه بهره مند شده اند افزود: در حال حاضر 130 کارگاه انفرادی و 80 کارگاه گروهی در شهرستان شهربابک فعال بوده که بیشتر آنها مربوط به تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی است.

او خاطرنشان کرد: خوشبختانه در هفته های اخیر شهرستان شهربابک به عنوان شهر ملی فیروزه شناخته و معرفی شد که امیدواریم با همکاری مسئولان مربوطه این شهر ملی به شهر جهانی مبدل شود زیرا این شهرستان ظرفیت های خوبی در این زمینه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در شهربابک

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در شهربابک