مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 11:222022-03-08ورزشي

محرومیت زدایی نوروزی 700 نفره گروه جهادی امام رضا(ع) در استان هرمزگان


دبیر قرارگاه جهادی امام رضا(ع) با اشاره به فعالیت این قرار گاه جهادی در عید نوروز،گفت:بیش از 500 نفر از تهران به منطقه جاسک استان هرمزگان می روند و علاوه بر این 200 نفر از افراد بومی آن منطقه در این اردوی جهادی مشارکت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جامعه خبرگزاری فارس، علی حاجوی دبیر قرارگاه جهادی امام رضا (ع) با اشاره به فعالیت های این قرارگاه جهادی، اظهار داشت: در  نوروز امسال گروه جهادی امام رضا در استان هرمزگان و در شهرستان جاسک در حوزه های مختلف اشتغال، فرهنگی، آبرسانی و .

به ارائه خدمات می پردازد.

وی ادامه داد: در حوزه پزشکی در تخصص های بیماری های زنان، داخلی، مغز و اعصاب، طب ورزشی، روانشناسی و دندانپزشکی فعالیت می کنیم به طوری که 17 یونیت دندانپزشکی سیار به همراه متخصص برنامه های بهداشتی و درمانی را دنبال می کند.

حضور 700 نیروی جهادی در جاسک دبیر قرارگاه جهادی امام رضا (ع) با اشاره به فعالیت های دیگر گروه جهادی امام رضا یادآور شد: بیش از 500 نفر از تهران به منطقه جاسک می روند و علاوه بر این تعداد 200 نفر از افراد بومی آن منطقه در این اردوی جهادی مشترک دارند.

حاجوی با اشاره به دلیل حضور افراد در اردوهای جهادی، خاطرنشان کرد: علت برگزاری چنین اردوهای جهادی کادرسازی در حوزه جهادی و همواره تأکید داریم در ایام عید نوروز برنامه هایی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت زدایی نوروزی 700 نفره گروه جهادی امام رضا(ع) در استان هرمزگان

محرومیت زدایی نوروزی 700 نفره گروه جهادی امام رضا(ع) در استان هرمزگان