مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 11:222022-03-08سياسي

ضرورت اتخاذ تدابیر لازم برای مقابله با ترافیک روزهای بارانی


عضو شورای شهر تهران با اشاره به ضرورت اتخاذ تدابیر لازم برای مقابله با ترافیک روزهای بارانی گفت: رفع مشکل ترافیک با استفاده از روش های علمی و فناوری های نوین بیش از پیش احساس می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، احمد صادقی در پنجاه و دومین جلسه شورا در تذکری در خصوص ترافیک روزهای بارانی و ترافیک روز گذشته تهران گفت: در خصوص موضوع ترافیک روزهای بارانی  بارها و بارها بحث شده و تذکر داده شده ولی متاسفانه تا به امروز نه تنها حل نشده بلکه پیچیده تر شده است.

وی افزود: متاسفانه ترافیک روز گذشته باعث آزردگی شهروندان شد.

 بیشترین نگرانی بنده از عدم آمادگی و سوء مدیریت وضعیت ترافیکی مربوط به شرایط بحرانی مانند زلزله است که خدای نکرده در شهر تهران رخ دهد.

وقتی با ریزش اندکی باران که از روزهای قبل قابل پیش بینی است شهر دچار این بی نظمی و ترافیک غیرقابل کنترل می شود به طور حتم  در شرایط بحرانی که مسیرهای اصلی شهر دچار آسیب شده اند و مردم شهر نگران هستند با فاجعه ی ترافیکی روبه رو خواهیم بود.

رییس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران افزود: تذکر من این است که بارش باران و برف این روزها باید یک مانور و تمرین دستگاه ها باشد برای روزهای بحرانی نه اینکه خود تبدیل به بحران شود، در این روزها ضرورت مدیریت یکپارچه شهری و هوشمندس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اتخاذ تدابیر لازم برای مقابله با ترافیک روزهای بارانی

ضرورت اتخاذ تدابیر لازم برای مقابله با ترافیک روزهای بارانی