مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 11:222022-03-08سياسي

رفع معضل کاهش جمعیت نیازمند کار فرهنگی است


مدیر مجتمع درمانی جهاد دانشگاهی استان مرکزی گفت: معضل کاهش جمعیت ابعاد مختلفی دارد و فرهنگی سازی یکی از اقداماتی است که برای به ثمر رسیدن تلاش ها جهت رفع این مشکل از جمله در بخش درمان ناباروری باید صورت گیرد.

- محمد طالبی در همایش هم اندیشی با موضوع جمعیت و ناباروری که با حضور مبلغین اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اراک در مجتمع درمانی جهاد دانشگاهی استان مرکزی برگزار شد، اظهار کرد: کاهش جمعیت و آمار بالای ناباروری از جمله معضلاتی است که جامعه امروز ما با آن مواجه است و با توجه به تاکیداتی که مقام معظم رهبری بر رفع این معضلات داشته اند، باید در این مسیر به درستی و با قدرت حرکت کرد.

وی با بیان اینکه اخیرا قانون تعالی جمعیت در مجلس به تصویب رسیده که البته تصویب این قانون به تنهایی برای رفع مشکل جمعیت کافی نیست بویژه اینکه هزینه های درمان ناباروری بالاست و بسیاری از خانواده ها توان مالی تامین این هزینه ها را ندارند.

طالبی تصریح کرد: کاهش جمعیت شاخه های مختلفی دارد و یکی از آنها موضوع باروری است، ابعاد مختلف این معضل از جمله کاهش آمار ازدواج نیز باید مورد بررسی و آسیب شناسی قرار بگیرند.

وی با اشاره به راه اندازی مجموعه درمانی جهاد دانشگاهی استان مرکزی با محوریت درمان ناباروری به همت جهاد دانشگاهی در استان مرکزی اظهار کرد: می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع معضل کاهش جمعیت نیازمند کار فرهنگی است

رفع معضل کاهش جمعیت نیازمند کار فرهنگی است