مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 11:072022-03-08ورزشي

باز شدن درب های ورزشگاه آزادی به روی شهروندان برای تفریح و ورزش


طبق برنامه ریزی با شرکت توسعه وزارت ورزش در نظر داریم ساعتی در روز درب های مجموعه ورزشی آزادی به روی شهروندان به شکل رایگان باز شود و از فضای موجود در این مجموعه ورزشی برخوردار شوند.

- ‏‎به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، مراسم غرس نهال به یاد و خاطره شهدای شهرداری و شهدای جانباز در کنار ساختمان مورد افتتاح  فدراسیون تیراندازی با کمان با حضور سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان ، وحیدرضا محمدی شهردار منطقه 22، معاونان وزارتخانه  ورزش و جوانان، مدیران کل و روسای فدراسیون های ورزشی همزمان با ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز و هفته درختکاری برگزار شد.

‏‎وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم اظهار داشت: از شهردار منطقه 22 تشکر می کنم که برای مجموعه ورزشی آزادی فعالیت دارند و منشا خیر و برکت بودند و انشاالله ما نیز بتوانیم از طریق جامعه ورزش در خدمت شهروندان تهرانی و ساکنان منطقه 22 باشیم.

‏‎ سجادی افزود: طبق برنامه ریزی ها با شرکت توسعه وزارت ورزش در نظر داریم ساعتی در روز درب های مجموعه ورزشی آزادی به روی شهروندان به شکل رایگان باز شود و از فضای موجود در این مجموعه ورزشی برخوردار شوند.

‏‎وی ادامه داد: شهروندان می توانند از مسیر پیاده رو این مجموعه، پیست دوچرخه سواری و جاده تندرستی استفاده کنند؛ مجموعه ورزشی آزادی به شکل نمونه درب ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باز شدن درب های ورزشگاه آزادی به روی شهروندان برای تفریح و ورزش

باز شدن درب های ورزشگاه آزادی به روی شهروندان برای تفریح و ورزش