مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 11:072022-03-08سياسي

نخبگان مرجع و الگوی مردم هستند


معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، گفت: نخبگان افرادی را در جامعه با خود همراه می کنند و می توانند افکار و گفتار خود را حتی پوشش و سبک زندگی خود را به عنوان الگو ارائه دهند.

- ایسنا/زنجان معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، گفت: نخبگان افرادی را در جامعه با خود همراه می کنند و می توانند افکار و گفتار خود را حتی پوشش و سبک زندگی خود را به عنوان الگو ارائه دهند.

عباس بابایی صبح امروز (17 اسفندماه) در برنامه فردای انقلاب که به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان زنجان برگزار شد، اظهار کرد: فرآیند تاثیرگذاری هم در بحث طرح و ایده و هم در تصمیم سازی در یک جامعه می تواند بسیار موثر باشد و برای ملت، آن الگوهای جدید را ساخته و پرداخته کند.

وی با اشاره به تاثیر نخبگان در جامعه، گفت: نخبگان می توانند در مرحله تصمیم گیری و عملی سازی تصمیم و تحقق الگوهای نو جامعه را هدایت کنند.

رییس اسبق بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه نخبگان هموارکننده مسیر است، تصریح کرد: وقتی افراد نخبه حرکتی آغاز می کنند و راه هموار می شود، دیگران هم می توانند به آن ها بپیوندند و در این راه سهیم شوند و نقش خود را ایفا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبگان مرجع و الگوی مردم هستند

نخبگان مرجع و الگوی مردم هستند