مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 11:022022-03-08اقتصادي

بهره برداری از 186واحد مسکونی مددجویان در لامرد


با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس بیش از 186 واحد مسکن مددجویی در لامرد به بهره برداری رسید.

- ، محمد بذرافشان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس صبح سه شنبه در جریان این مراسم گفت: با اعتباری بالغ بر 37 میلیارد تومان از محل اعتبارات خیرین، دولتی و امدادی و از سرفصل های زکات، صدقات و اکرام 186 واحد مسکونی ویژه مددجویان شهرستان لامرد در بخش های اشکنان، مرکزی، علامرودشت و خیرگو به بهره برداری رسید.

مدیرکل کمیته امداد فارس با اشاره به موفقیت طرح های اشتغال زایی مددجویان تحت حمایت گفت: تا به امروز بیش از 16 هزار و 900طرح توسط مددجویان تحت حمایت امداد در سراسر استان فارس اجرا شده که بیش از 22هزار و 800 شغل به صورت مستقیم ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی( ره ) فارس افزود: تا کنون بیش از 730 میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال در استان فارس هزینه شده است که پیش بینی می کنیم تا پایان سال جاری حداقل 24 هزارفرصت شغلی در حوزه اشتغال ایجاد شود که موجب توانمند سازی خانواده های تحت حمایت خواهد شد.

بذرافشان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)استان فارس همچنین در این سفر ضمن بازدید از طرح های اشتغال زا در شهرستان با فرماندار و ائمه جمعه لامرد، اشکنان، علامرودشت و جمعی از خانواده های مددجویان تحت حمایت ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 186واحد مسکونی مددجویان در لامرد

بهره برداری از 186واحد مسکونی مددجویان در لامرد