مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 10:572022-03-08ورزشي

از سازندگی شیمیدر قم تا الگوهای اخلاق در مسیر توسعه بسکتبال


رشته المپیکی بسکتبال پس از سپری کردن اتفاقات ماه های اخیر در جریان رقابت های لیگ این رشته و حواشی پیرامون فدراسیون، حالا نیازمند همدلی و البته توجه به الگوهایی از جنس قدرشناسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در بیش از یک دهه حضور موثر شیمیدر در بسکتبال ایران بازیکنان زیادی از تیم های پایه این باشگاه رشد کرده و در رده ملی و باشگاهی اکنون چهره های مطرحی در بسکتبال کشور محسوب می شوند، افرادی که هر زمان نام شیمیدر بر زبان می آید یا حتی در جریان یک رقابت مقابل شیمیدر قرار می گیرند، از یادشان نمی رود که بسکتبال را از کجا آغاز کرده و پیشرفت شان را مرهون چه مجموعه ای یا چه کسانی هستند.

این هفته در جریان دیدار حساس تیم های شیمیدر قم و نظم آوران سیرجان از دور دوم مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور، یک اتفاق جالب در سالن آزادی رخ داد که می تواند از نظر فرهنگی و اخلاقی یک الگو در بسکتبال و حتی برای سایر رشته های ورزشی باشد و زبان به زبان نقل محافل شود.

ماجرا این است که احسان صمدی بازیکن تیم نظم آوران به عنوان بسکتبالیستی که از شیمیدر پرورش یافت، از این باشگاه به تیم ملی راه پیدا کرد و با تیم ملی جوانان روی سکوی قهرمانی قاره کهن ایستاد، در حضور کادر فنی و بازیکنان تیمش با در آغوش گرفتن امیرحسین صفرزاده قائم مقام باشگاه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سازندگی شیمیدر قم تا الگوهای اخلاق در مسیر توسعه بسکتبال

از سازندگی شیمیدر قم تا الگوهای اخلاق در مسیر توسعه بسکتبال