مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 10:372022-03-08اقتصادي

بیمه محصولات کشاورزی؛ تضمین سرمایه کشاورز


مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان زنجان گفت: بیمه محصولات کشاورزی در استان زنجان، رشد 187 درصدی داشته است .

- علی عباسی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اجباری کردن محصولات کشاورزی استراتژیک گندم و جو، اظهار کرد: بیمه محصولات کشاورزی و دامی می تواند کشاورزان را به تولید، دلگرم و امیدوار کند؛ چراکه این محصولات همواره در معرض تهدید بلایای طبیعی همچون سیل، تگرگ، سرمازدگی، حمله آفات و تنش های محیطی قرار دارد.

وی افزود: در سال زراعی 98 تا 99 شاهد افزایش بیش از 60 درصدی کشاورزن برای بیمه محصولات در استان بودیم.

عباسی با اشاره به حمایت از کشاورزان عضو صندوق در مقابل شیوع ویروس کرونا، بیان کرد: امسال نیز کشاورزان همانند سال های گذشته از شرایط تخفیف و تقسیط حق بیمه، بهره مند شدند.

وی با اعلام اینکه امسال 93 میلیارد ریال غرامت محصولات کشاورزی تا به امروز پرداخت شده است، تشریح کرد: از این مبلغ 77 میلیارد ریال غرامت برای محصولات زراعی یعنی70 درصد و 16 میلیارد ریال نیز غرامت های بخش دام و طیور است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان زنجان در ادامه به رشد 187 درصدی بیمه کل محصولات کشاورزی در استان اشاره کرد و گفت: 20 هزار هکتار از محصولات زراعی استان تحت پوشش صندوق بیمه کشاورزی استان است که نسبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه محصولات کشاورزی؛ تضمین سرمایه کشاورز

بیمه محصولات کشاورزی؛ تضمین سرمایه کشاورز