مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 10:322022-03-08بين الملل

رژیم صهیونیستی خود را برای اسکان ده ها هزار یهودی اوکراینی آماده می کند


همزمان با گزارش منابع خبری درباره خودداری تل آویو از پذیرش مهاجران غیر یهودی اوکراینی، وزیر داخلی رژیم صهیونیستی می گوید که تل آویو خود را برای اسکان ده ها هزار یهودی اوکراینی آماده می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، آیلت شاکد وزیر داخلی رژیم صهیونیستی در واکنش به انتقادات صورت گرفته از این رژیم درباره عدم پذیرش آوارگان اوکراینی غیر یهودی، با ادعای اینکه تل آویو تعداد زیادی از آورگان اوکراینی را پذیرفته است، گفت که این رژیم عده ای از اوکراینی های یهودی را به عنوان مهاجر خواهد پذیرفت.

یوگنی کورنیچوک سفیر اوکراین در فلسطین اشغالی پیشتر خبر داده بود که رژیم صهیونیستی حاضر به پذیرش ده ها آواره اوکراینی نشده و آن ها را از فرودگاه بن گوریون عودت داده است.

بنابر گزارش دوشنبه شب روزنامه الاخبار ، وزیر داخلی رژیم صهیونیستی در کنفرانسی که کانال 12 تلویزیون این رژیم آن را برگزار می کند، در این خصوص اظهار داشت: در مقایسه با کشورهای مجاور اوکراین، اسراییل تعداد زیادی از ساکنان را اسکان داده است.

ما در اینجا با یک چالش بزرگ رو به رو هستیم و آن این است که اگر تعداد مهاجران صدها هزار نفر نباشد، ده ها هزار نفر از مشمولان قانون بازگشت را اسکان دهیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی خود را برای اسکان ده ها هزار یهودی اوکراینی آماده می کند

رژیم صهیونیستی خود را برای اسکان ده ها هزار یهودی اوکراینی آماده می کند