مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 10:222022-03-08سياسي

دولت و مجلس قرارداد و حقوق کارکنان دولت را ساماندهی می کنند


اولویت دولت و مجلس ساماندهی وضعیت قرارداد و دریافتی کارکنان دولت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه شنبه 17 اسفند) مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در زمینه قراردادهای کارکنان دولت و میزان حقوق و دریافتی آنان بی عدالتی هایی وجود دارد و همه ما کاملاً به این مساله واقف هستیم.

وی بیان کرد: این مساله فقط مربوط به کارکنان یک وزارتخانه نیست بلکه در همه دستگاه ها و وزارتخانه ها دیده می شود و بارها مشاهده کرده ایم یک کارمند رسمی حقوق بیشتری از یک کارمند شرکتی دریافت می کند در حالی که هر دو کار مشابهی انجام می دهند.

رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه می بینیم که یک کارمند از لحاظ تخصص، تحصیلات و اثرگذاری نقش ویژه ای دارد اما حقوق کمتری دریافت می کند و بر این اساس حتماً باید وضعیت قرارداد و دریافتی کارکنان ساماندهی شود و این موضوع جدی در اولویت دولت و مجلس است.

قالیباف ادامه داد: مجلس شورای اسلامی طرحی با بیش از 180 امضا برای ساماندهی وضعیت قرارداد و دریافتی کارکنان دولت دارد و علاوه بر این رییس جمهور هم به سازمان امور استخدامی دستور داده به این موضوع ورود کند.

رییس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ساماندهی وضعیت قرارداد و دریافتی کارکنان دولت به یک قانون محکم و جامع نیاز دارد و مجلس شورای اسلامی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت و مجلس قرارداد و حقوق کارکنان دولت را ساماندهی می کنند

دولت و مجلس قرارداد و حقوق کارکنان دولت را ساماندهی می کنند