مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 10:022022-03-08سياسي

حمایت از پشتوانه سازی پژوهشی در صنعت بازی کشور


مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای از حمایت این نهاد در زمینه ایجاد پشتوانه های پژوهشی لازم در صنعت بازی کشور خبر داد.

- ، سیدصادق پژمان در مراسم رونمایی از کتاب روندهای نوظهور در بازی های دیجیتال که در فرهنگسرای رسانه برگزار شد، با اشاره به وظایف راهبردی بنیاد ملی بازی های رایانه ای در حوزه پشتوانه سازی پژوهشی، نظری و علمی نسل های تازه هنر، صنعت و رسانه بازی گفت: بنیاد ملی بازی های رایانه ای به عنوان متولی زیست بوم بازی های دیجیتال کشور در زمینه تولید علم، وظایف راهبردی بر عهده دارد و بر اساس این رویکرد، از طریق معاونت پژوهش و مرکز تحقیقات بازی های دیجیتال، تلاش کرده است پشتوانه های نظری لازم برای توسعه دانش بنیان این صنعت در کشور ایجاد شود.

وی افزود: همه تلاش ما این بوده تا کمک کنیم همه مجموعه های فعال در اکوسیستم صنعت بازی کشور شامل تولیدکنندگان، توسعه دهندگان، سیاست گذاران و برنامه ریزان این حوزه در فضای مجازی و فناوری های جدید از تحقیقات و مطالعات انجام شده استفاده کنند.

همزمان با آغاز دوره جدید فعالیت انتشارات بنیاد ملی بازی های رایانه ای در دو سال اخیر 6 عنوان کتاب منتشر شده است که این تالیفات در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، با استقبال خوب علاقه مندان حوزه بازی روبه رو شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از پشتوانه سازی پژوهشی در صنعت بازی کشور

حمایت از پشتوانه سازی پژوهشی در صنعت بازی کشور