مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 09:522022-03-08اقتصادي

ضرورت دریافت QR کد از سوی اصناف/ 5100 مورد بازرسی انجام شده است


رییس اتاق اصناف گیلان با اشاره به ضرورت دریافت QR کد از سوی اصناف، گفت: تاکنون 5 هزار و 100 مورد بازرسی هدفمند از واحدهای صنفی استان گیلان انجام شده است.

- جلال الدین شکریه در گفتگو با را دریافت کرده اند، ادامه داد: مالکان واحدهای صنفی باید بعد دریافت QR کد آن را در واحد صنفی خود نصب کنند.

شکریه با تأکید بر اینکه گشت های مشترک نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی با هدف بررسی نصب این کد بازرسی می کنند، تصریح کرد: استان گیلان جز استان های سرآمد در حوزه واکسیناسیون کرونا در سطح کشور محسوب می شود اصناف این استان نیز در این جایگاه مشارکت داشته اند.

رییس اتاق اصناف گیلان با بیان اینکه اکثر اصناف گیلان دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند و مابقی نیز باید نسبت دریافت این نوبت اقدام کنند، تأکید کرد: گشت های نظارت علاوه بر بررسی بازار از نظر قیمت و گرانی به موضوع رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی اصناف نیز رصد و پایش های خود را انجام می دهند.

شکریه با اشاره به انجام 5 هزار و 100 بازرسی هدفمند در زمینه تالارها، رستوران ها و اماکن تهیه و توزیع غذا و پوشاک، کفش و نانوایی انجام شده است، افزود: سایر واحدهای صنفی نیز زیر ذره بین بازرسی این گشت ها قرار دارند و عملکرد آنها بررسی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت دریافت QR کد از سوی اصناف/ 5100 مورد بازرسی انجام شده است

ضرورت دریافت QR کد از سوی اصناف/ 5100 مورد بازرسی انجام شده است