مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 09:472022-03-08اقتصادي

10درصد اعتبارات آبخیزداری اصفهان تامین شد/ طرح های مشارکتی در اولویت اجرا


معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان گفت: نزدیک به 500میلیارد تومان طرح آبخیزداری آماده اجرا داریم اما اعتباری که ابلاغ شد حدود 10 درصد اعتبار مورد نیاز است.

- اظهار داشت: 16 پروژه آبخیزداری در وسعت 95 هزار هکتار از حوضه های آبخیز استان در تودشک کوهپایه، فرخی خور، آبخوان کاشان پشتکوه فریدونشهر، لاهیجان خوانسار، سد تنظیمی چادگان، گنجه گان سمیرم، شهرستان نایین، شمرود برخوار در سال جاری پیش بینی کرده بودیم که با توجه به اینکه اعتبارات کم است با کمک مردم و خیران آبخیزداری، طرح هایی انجام شد.

وی افزود: اکنون نزدیک به 500 میلیارد تومان طرح آبخیزداری آماده اجرا داریم اما اعتباری که امسال به منابع طبیعی در این حوزه دادند و به صورت اسناد ابلاغ شده 64 میلیارد و 700 میلیون تومان بوده که حدود 10 درصد بودجه مورد نیاز برای تکمیل طرح ها است.

معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان با بیان اینکه برای صد درصد این طرح ها در سال جاری برنامه ریزی و به پیمانکاران واگذار شده است، ابراز داشت: در مناطقی مانند چادگان سد تنظیمی یا گنجه گان در پادنای سمیرم، فرخی خوروبیابانک، آبخوان کاشان و اردستان که می دانستیم سال آبی جاری بارش برف و باران زیادتر است، پیمانکاران کار را آغاز کردند اما از اعتباراتی که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10درصد اعتبارات آبخیزداری اصفهان تامین شد/ طرح های مشارکتی در اولویت اجرا

10درصد اعتبارات آبخیزداری اصفهان تامین شد/ طرح های مشارکتی در اولویت اجرا