مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 09:322022-03-08فرهنگي

جنجال برای یک فیلم ضعیف به سبک ژورنالیسم زرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بعد از انتشار ویدئویی توسط داریوش مهرجویی در اعتراض به آنچه توقیف فیلم خوانده است، سازمان سینمایی اعلام کرد که این فیلم نه توقیف است و نه مانعی برای اکران دارد.

- سازندگان یک فیلم برای جلب توجه و فضاسازی تبلیغاتی در جهت بیشتر دیده شدن، جار و جنجالِ بیهوده به پا کرده اند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بعد از انتشار ویدئویی توسط داریوش مهرجویی در اعتراض به آنچه توقیف فیلم خوانده است، سازمان سینمایی اعلام کرد که این فیلم نه توقیف است و نه مانعی برای اکران دارد.

حبیب ایل بیگی معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی گفت: برای اکران نوروزی 21 فیلم متقاضی بودند که از میان آن ها می بایست 7 فیلم انتخاب می شد، شورای صنفی نمایش و سازمان سینمایی در این انتخاب ها جوانب مختلفی از جمله حضور در جشنواره فیلم فجر، تنوع ژانر و مخاطب مدنظر قرار می دهند، لامینور هم مانند 14 فیلم دیگری که در بسته اکرانی نوروز قرار نگرفته است، امکان اکران در مقاطع زمانی دیگر را دارد.

وی تأکید کرد: درخصوص فیلم لامینور هم بار ها به تهیه کننده فیلم گفته ایم که فیلم مشکلی برای پروانه نمایش ندارد و مسیر اکران آن باز است؛ دلیل این هیاهو و حواشی را نمی فهمیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنجال برای یک فیلم ضعیف به سبک ژورنالیسم زرد

جنجال برای یک فیلم ضعیف به سبک ژورنالیسم زرد