مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 09:222022-03-08اجتماعي

هوا در خراسان جنوبی گرم تر می شود/باران پراکنده در برخی شهرها


مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در 24 ساعت آینده شاهد باران پراکنده در برخی نقاط استان خواهیم بود، گفت: هوا در خراسان جنوبی گرم تر می شود.

- اظهار کرد: بارندگی ها که از دیشب در خراسان جنوبی آغاز شده است، بیشتر مناطق شمالی استان را در برگرفته و در ساعات پایانی روز جاری نیز در بیرجند شاهد بارندگی های پراکنده خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه علاوه بر بارندگی پراکنده، شهروندان در خراسان جنوبی وزش باد شدید و گرد خاک را نیز شاهد خواهند بود، بیان کرد: البته این گرد و خاک از روز گذشته در فضای جوی استان حاکم شده و تا روز جمعه نیز ادامه خواهد داشت.

خندان روز یادآور شد: علاوه بر گرد و خاک، در هفته جاری شاهد افزایش چند درجه ای دمای هوا در خراسان جنوبی خواهیم بود و هر چه به فصل بهار نزدیک تر شویم، این افزایش دما را بیشتر حس خواهیم کرد.

وی درباره منشأ گرد و خاک در خراسان جنوبی گفت: در استان 27-28 کانون و نقطه بحرانی گرد و خاک توسط نهادها و ادارات ذی ربط چون منابع طبیعی و محیط زیست شناسایی شده است که کویری بودن خراسان جنوبی و کاهش پوشش گیاهی از علل تعداد زیادی نقاط بحرانی از نظر تولید گرد و خاک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوا در خراسان جنوبی گرم تر می شود/باران پراکنده در برخی شهرها

هوا در خراسان جنوبی گرم تر می شود/باران پراکنده در برخی شهرها