مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 09:222022-03-08سياسي

تصویب منابعی از سوی مجلس برای تحقق نسخه نویسی الکترونیکی


نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای اجرای نسخه نویسی الکترونیک و فراهم نمودن بخشی از زیرساخت های لازم از قبیل پایش، کنترل اصالت امضای الکترونیک اعضای نظام پزشکی کشور منابعی را تخصیص دادند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای اجرای نسخه نویسی الکترونیک و فراهم نمودن بخشی از زیرساخت های لازم از قبیل پایش، کنترل اصالت امضای الکترونیک اعضای نظام پزشکی کشور منابعی را تخصیص دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز(سه شنبه)، و در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه 1401، بند الحاقی 7 و بند الحاقی 9 در تبصره 17 لایحه بودجه را بررسی کرده و آن را به تصویب رساندند.

بر اساس بند الحاقی 7 در تبصره 17؛ در اجرای نسخه نویسی الکترونیک و به منظور فراهم نمودن بخشی از زیرساخت های لازم از قبیل پایش، کنترل اصالت امضای الکترونیک اعضای نظام پزشکی کشور و تهیه و تأمین نرم افزار کارت ریدر، توکن و اپلیکیشن و هزینه های نظارت فنی و اجرایی، سازمان های بیمه گر پایه از محل اعتبارات خود به شرح زیر هزینه نمایند: 1 -مبلغ سیصد و پنجاه میلیارد ریال سازمان تأمین اجتماعی 2 -مبلغ سیصد و پنجاه میلیارد ریال به سازمان بیمه سلامت ایران 3 -مبلغ یکصد میلیارد ریال به سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح در این راستا معادل مبالغ مذکور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب منابعی از سوی مجلس برای تحقق نسخه نویسی الکترونیکی

تصویب منابعی از سوی مجلس برای تحقق نسخه نویسی الکترونیکی