مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 09:022022-03-08اقتصادي

اولین پرواز همدان مشهد به علت مه غلیظ با تاخیر مواجه شد


مشهد که صبح امروز قرار بود با حضور استاندار همدان مجدد فعال شود به علت وجود مه با تاخیر مواجه شد.

- ایسنا/همدان بعد از مدت ها تعطیلی پرواز همدان- مشهد که صبح امروز قرار بود با حضور استاندار همدان مجدد فعال شود به علت وجود مه با تاخیر مواجه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ پرواز همدان- مشهد از امروز 17 اسفندماه آغاز خواهد شد اما با توجه به کاهش دید در فرودگاه همدان به زیر 100 متر این پرواز با تاخیر انجام می شود.

مسئول مرکز پیش بینی هواشناسی به ایسنا گفت: امروز میزان مه در فرودگاه همدان به زیر 100 متر رسیده که پیش بینی می شود طی ساعات آینده از غلظت مه کاسته شود.

روح اله زاهدی افزود: صبح امروز 17 اسفندماه با مه غلیظ در آسمان استان مواجه شدیم که این وضعیت به صورت نقطه ای بوده و تمامی نقاط استان را پوشش نداد، اما میزان دید در فرودگاه همدان به زیر 100 متر کاهش یافته است.

وی ادامه داد: به علت شروع وزش باد در همدان از غلظت مه تا ساعات آینده کاسته خواهد شد، همچنین طی امروز بعد ازظهر و فردا 18 اسفندماه شاهد بارش باران خواهیم بود که پیش بینی می شود میزان بارندگی در نقاط شمالی استان پوشش خوبی داشته باشند.

این کارشناس هواشناسی تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته شاهد بارش بارندگی در نقاط مختلف استان بودیم که بیشترین بارش با 9 میلیمتر در فامنین ثبت شده همچنین در شیرین سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین پرواز همدان مشهد به علت مه غلیظ با تاخیر مواجه شد

اولین پرواز همدان مشهد به علت مه غلیظ با تاخیر مواجه شد