مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 08:572022-03-08حوادث

حمله خرس به قُرُق بان مازندرانی + فیلم


  مجید ذکریایی فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران درباره جزییات حمله خرس به  قرق بان محمد اسماعیلی اظهار کرد: این نیروی باتجربه و در آستانه بازنشستگی در حین گشت زنی در جنگل سری چهار بولای دودانگه مورد حمله ناگهانی یک قلاده خرس قرار گرفته است.

وی با اعلام اینکه فرد حادثه دیده  از ناحیه دو دست با مشکل شکستگی مواجه شده است، افزود: به دلیل تداوم حمله خرس قرق بان از ناحیه پا و شکم هم دچار جراحت شده است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و جنگل بانی مازندران بیان کرد:  پس از اطلاع رسانی به خانواده با استفاده از تلفن همراه، مردم روستا پس از طی مسافت در منطقه صعب العبور جنگلی نسبت به انتقال مصدوم به مرکز درمانی دودانگه و ساری اقدام کردند.

وی اضافه کرد: اقدامات درمانی بر روی بیمار در بیمارستان امام خمینی(ره) ساری در حال انجام است اما میزان جراحت وارده به قرق بان 51 ساله بسیار زیاد است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران مهمترین مشکلات این روزهای قرق بانی در استان مازندران را کمبود نیرو اعلام کرد و افزود: به دلیل ارزش بالای جنگل این منطقه گشت زنی ها باید به صورت روزانه انجام شود اما به دلیل محدودیت هایی که در تامین نیرو وجود دارد مجبور هستیم نیروهای قرق بان را به مناطق پرخطر زیستگاه حیات وحش اعزام ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله خرس به قُرُق بان مازندرانی + فیلم

حمله خرس به قُرُق بان مازندرانی + فیلم