مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 08:572022-03-08سياسي

پاسداران پرورش یافته مکتب حسینی هستند


معاون استاندار و فرماندار ویژه کازرون تاکید کرد که پاسداران ایران اسلامی، پرورش یافته مکتب حسینی و نهضت عظیم عاشورا هستند.

- محمدعلی بخرد در مراسم بزرگداشت روز پاسدار که در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون با حضور مسئولان شهرستان، پاسداران و خانواده های آنان برگزار شد، گفت: نامگذاری میلاد با برکت حضرت سید الشهدا (علیه السلام) به نام روز پاسدار، افتخاری بزرگ برای پاسداران انقلاب اسلامی و مبیّن این پیام است که در دفاع از دین و انقلاب اسلامی، برای جانفشانی، ایثار و فداکاری آماده باش هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه کازرون، بخرد با اشاره به آیه وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّهٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ (آیه 60 سوره انفال) آرم سپاه، گفت: این آرم و آیه مفهوم و پیام عظیمی دارد و از ابتدا سپاه با تمام توان و تکیه بر استعداد و دانش فرزندان این آب و خاک به روی پای خودشان ایستاده اند و در عرصه های مختلف کمک مردم و دولت هستند.

بخرد افزود: پاسداران عزیز ایران اسلامی پرورش یافته مکتب حسینی و نهضت عظیم عاشورا با درک درست و دقیق از مقتضیات فرا روی انقلاب و میهن اسلامی همواره در صحنه ماموریت های خود حضور به موقع و فداکارانه داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسداران پرورش یافته مکتب حسینی هستند

پاسداران پرورش یافته مکتب حسینی هستند