مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 08:172022-03-08اقتصادي

شرایط ذخیره سازی غلات و روغن در بوشهر فراهم می شود


مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر گفت: با همراهی و تلاش بخش خصوصی، شرایط لازم برای ذخیره سازی غلات و روغن پس از ورود به این بندر فراهم خواهد شد.

- ایسنا/بوشهر مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر گفت: با همراهی و تلاش بخش خصوصی، شرایط لازم برای ذخیره سازی غلات و روغن پس از ورود به این بندر فراهم خواهد شد.

احمد دشتی زاده در نشست با مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر اظهار کرد: با حضور و تلاش سرمایه گذاران انبارهای گسترده ای در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر ایجاد و راه اندازی شده است که ظرفیت مناسبی برای ورود کالاهای اساسی به کشور محسوب می شوند.

وی از برنامه ریزی برای توسعه و تقویت زیرساخت های ذخیره سازی غلات و روغن در این منطقه خبر داد و اضافه کرد: با توجه به اینکه بوشهر به عنوان یکی از مهمترین نقاط ورود کالاهای اساسی به کشور محسوب می شود، زیرساخت های ذخیره سازی غلات و روغن در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر تقویت خواهد شد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر ادامه داد: در همین راستا حمایت لازم از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای توسعه زیرساخت های ذخیره سازی غلات و روغن انجام می شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر نیز در این نشست از برنامه ریزی برای رونق فعالیت های بندری در بوشهر خبر داد و اضافه کرد: در ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط ذخیره سازی غلات و روغن در بوشهر فراهم می شود

شرایط ذخیره سازی غلات و روغن در بوشهر فراهم می شود