مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 08:072022-03-08ورزشي

دفاع از انقلاب اسلامی و دستاورد های آن بر عهده سپاه است


فرمانده سپاه نینوای گلستان که براساس قانون دفاع از انقلاب اسلامی و دستاورد های آن برعهده سپاه است.

- ، سردار علی ملک شاهکوهی شامگاه دوشنبه در گفتگوی ویژه خبری صدا و سیما اظهارکرد: یکی از اهدافی که امام (ره) برای تشکیل سپاه داشت، نگهبانی و دفاع از انقلاب اسلامی بود چراکه این انقلاب هم ریشه در قیام سیدالشهدا (ع) ومبارزه با ظلم و استکبار جهانی و دفاع از مظلومین دارد.

فرمانده سپاه نینوای گلستان افزود: بر اساس اصل 150 قانون اساسی جمهوری اسلامی، دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب به عهده سپاه است.

وی بیان کرد: از بدو انقلاب سازماندهی و آموزش نیروهای مردمی به عهده سپاه گذاشته شد و این برای ما افتخار است که نیروهای مردمی را سازماندهی کنیم، آموزش دهیم تا در آن مقطع تاریخی از زمان به دفاع از انقلاب بپردازند.

ملک شاهکوهی اضافه کرد: سالانه تعدادی از بسیجیان را جذب و در قالب گروه های جهادی و سند انتظار بسیج و طرح اعتلای بسیج آموزش می دهیم تا برای ایجاد حکومت تمدن اسلامی تربیت شوند.

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: یکی از کارهایی که سپاه نینوا استان انجام می دهد، بحث پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی است.

وی افزود: قرارگاه پیشرفت سه هزار و 410 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی شامل: ساخت و بازسازی خانه های آسیب دیده، جاده های بین مزارع،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع از انقلاب اسلامی و دستاورد های آن بر عهده سپاه است

دفاع از انقلاب اسلامی و دستاورد های آن بر عهده سپاه است