مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 07:522022-03-08اجتماعي

نوسازی ناوگان حمل ونقل شهری در کاهش آلودگی هوا موثر است


مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: نوسازی و توسعه ی حمل ونقل عمومی برای حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی هوا بسیار ضروری است.

- حسن عباس نژاد در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: براساس مطالعات انجام شده توسعه و نوسازی ناوگان های اتوبوس های شهری یکی از راهکارهای موثر کاهش آلودگی هوای کلانشهر تبریز بوده و در این راستا خوشبختانه با همکاری شهرداری 19 دستگاه اتوبوس شهری از ایران خودرو دیزل به مبلغ حدود 850 میلیارد ریال خریداری و راه اندازی شد.

وی ادامه داد: توجه به اهمیت ضرورت نوسازی ناوگان اتوبوسرانی تبریز زمانی بیشتر مشخص می شود که بدانیم بر اساس آمار و اطلاعات موجود بیش از 60 درصد آلودگی هوای تبریز به ویژه در فصول سرد سال ناشی از منابع متحرک بوده و یکی از بهترین راهکارهای برون رفت از این مشکل نیز تقویت ناوگان حمل ونقل عمومی است.

عباس نژاد افزود: از نظر وضعیت فنی اتوبوس های شهری دارای مشکل هستند بطوری که در ترددهای شهری به وضوح می توان وضعیت آلایندگی اتوبوس ها را مشاهده کرد و امیدواریم با توجه مسئولین شهری در آینده شاهد بهبود وضعیت حمل ونقل عمومی شهر تبریز باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی، وی با اشاره به اهمیت حمل ونقل عمومی و نقش آن در کاهش آلودگی هوا و ترافیک درون شهری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی ناوگان حمل ونقل شهری در کاهش آلودگی هوا موثر است

نوسازی ناوگان حمل ونقل شهری در کاهش آلودگی هوا موثر است