مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 07:222022-03-08اجتماعي

پایش مراکز عرضه ماهی های زینتی در کردستان


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کردستان گفت: مراکز فروش و عرضه ماهی های زینتی و تزیینی در استان توسط مأمورین اجرایی این یگان پایش می شوند.

- زانیار نازدار در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: مأمورین اجرایی یگان حفاظت محیط زیست استان کردستان از مراکز عرضه و فروش ماهی قرمز و همچنین پرنده فروشی های سطح استان بطور مستمر بازدید می کنند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان گفت: با توجه به در پیش بودن روزهای پایانی سال 1400 متأسفانه عده ای افراد سودجو و فرصت طلب در کنار فروش ماهی قرمز، اقدام به عرضه و فروش غیرمجاز گونه های جانوری از جمله سمندر، لاک پشت، مار آبی و برخی گونه های گیاهی مانند سنبل آبی می کنند.

نازدار تصریح کرد: مأمورین یگان حفاظت محیط زیست استان و شهرستان های تابعه نیز بصورت شبانه روزی مأموریت بازدید و پایش مراکز عرضه و فروش ماهیان قرمز زینتی را در دستور کار خود دارند و تذکرات لازم در خصوص ممنوعیت فروش گونه هاب جانورب و گیاهی به فروشندگان ارائه شده است.

وی افزود: به افراد خریدار هم یادآوری شده است که برای جلوگیری از آلودگی اکوسیستم ها، ماهی های قرمز و زینتی را در رودخانه ها، آب های جار ی و سدها رهاسازی نکنند و آنها را به استخرهای معین شده در سطح شهر انتقال دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش مراکز عرضه ماهی های زینتی در کردستان

پایش مراکز عرضه ماهی های زینتی در کردستان