مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 04:422022-03-08فرهنگي

چرا نمی خواهید بپذیرید که سینما محکمه نیست؟


داریوش مهرجویی شب گذشته در ویدیویی که توسط مهدی خرم دل فیلمساز و روزنامه نگار منتشر شد، پروانه نمایش فیلمش را نشان داد و گله کرد که این پروانه اعتبار ندارد و اعلام کرد که مقابل وزارت ارشاد تحصن خواهد کرد.

- رییس انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران در پی حواشی بوجود آمده برای فیلم لامینور داریوش مهرجویی و حذف آن از اکران نوروزی با وجود داشتن پروانه نمایش متنی را منتشر کرد.

جعفر گودرزی در این متن که در اختیار ایسنا گذاشت، نوشت: آن طور که من متوجه شده و در جریان قرار گرفته ام، مشکل فیلم لامینور اصلاح و حذف چند پلان و تک خوانی زن فیلم است.

اما مساله اساسی تر اینکه فیلم لامینور آخرین ساخته استاد داریوش مهرجویی علی رغم داشتن پروانه نمایش باز هم مورد بازبینی برای صدور پروانه نمایش مجدد قرار گرفته و به مشکل جدیدی برخورده که این اتفاق در نوع خودش جالب و نوبر است.

متاسفانه مشکل اساسی این است که سینمای ما و خصوصا مسوولانش از گفتگو و دیالوگ که از ارکان سینماست به شدت دورند و حتی راه و رسم گفتگو و دیالوگ را هم نمی دانند و برای همین در هر مساله ای سینما را وارد بحران تازه ای می کنند و بعد کاسه چه کنم، چه کنم دستشان می گیرند و فقط نظاره گر می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا نمی خواهید بپذیرید که سینما محکمه نیست؟

چرا نمی خواهید بپذیرید که سینما محکمه نیست؟