مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 01:122022-03-07اجتماعي

گردوغبار؛ تیر آخر بر پیکر نیمه جان زاگرس


حجم بالای گردوغبار در شرایط رطوبت خاک و پوشش گیاهی این فصل، هشداری برای بهار و تابستانی پر از ریزگرد است.

- ایسنا/لرستان دانشیار دانشگاه لرستان گفت: حجم بالای گردوغبار در شرایط رطوبت خاک و پوشش گیاهی این فصل، هشداری برای بهار و تابستانی پر از ریزگرد است.

دکتر رحیم ملک نیا در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: رخداد روزهای اخیر در سطح زاگرس، تداوم بحران گذشته و هشداری برای زاگرس و زاگرس نشینان بود بطوریکه شب با بارش باران تمام و صبح با بارش خاک از آسمان شروع شد؛ شبی که بهاری بود و صبحی که نمایی مشابه فیلم ­های آخر زمانی داشت.

وی ادامه داد: در این روزها وقوع پدیده گردوغبار، بخش وسیعی از زاگرس را در برگفت، به گونه ای در برخی مناطق همانند ایلام، شدت گردوغبار چنان بود که منجر به تعطیلی مدارس و ادارات شد و شرایطی همانند بحران کرونا را ایجاد کرد، این اتفاق در زمانی رخ داد که مناطق گرمسیر داخل و کشورهای همسایه در شرایط بهاری و مناطق سردسیرتر در وضعیتی زمستانی قرار دارند.

حجم بالای گردوغبار، هشداری برای بهار و تابستانی پر از ریزگرد است این دانشیار دانشگاه لرستان با بیان اینکه حجم بالای گردوغبار در شرایط رطوبت خاک و پوشش گیاهی این فصل، هشداری برای بهار و تابستانی پر از ریزگرد است، خاطر نشان کرد: وقوع این پدیده در بخش وسیعی از زاگرس و تد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردوغبار؛ تیر آخر بر پیکر نیمه جان زاگرس

گردوغبار؛ تیر آخر بر پیکر نیمه جان زاگرس