مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 23:372022-03-07اقتصادي

آبرسانی به منطقه کشاورزی حله انجام می شود


با هدف پایداری شغل کشاورزی در منطقه حله ساماندهی و آبرسانی با همکاری و هم افزایی بومیان این منطقه با محوریت فرمانداری به زودی انجام می شود.

- صالح رحیمی در حاشیه بازدید از منطقه حفاظت شده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با عنایت به کم آبی و میزان کم بارش در سال جاری به همراه بخشداری مرکزی، مدیران محیط زیست، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان از وضعیت تالاب حله بازدید میدانی به عمل آمد.

وی افزود: به درخواست کشاورزان صبور این منطقه در مورد آب مورد نیاز بررسی های لازم صورت گرفت و مقرر شد مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان بوشهر که در امورات موضوع ذکر شده مسؤلیت دارند با قید فوریت سوابق مورد نظر را در اختیار فرمانداری بوشهر قرار دهند.

فرماندار بوشهر تصریح کرد: با هدف پایداری شغل شریف کشاورزی در منطقه حله ساماندهی و آبرسانی با همکاری و هم افزایی بومیان این منطقه با محوریت فرمانداری بزودی صورت خواهد پذیرفت.

رحیمی خاطر نشان کرد: هدف دولت مردمی، خدمت و خدمات رسانی بی واسطه و بی منت به ولی نعمتان خود است و در این راستا با هم افزایی و هم گرایی با مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان بوشهر احیای زیر ساخت ها با اولویت خواست مردمی در نظر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به منطقه کشاورزی حله انجام می شود

آبرسانی به منطقه کشاورزی حله انجام می شود