مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 23:322022-03-07فرهنگي

نخستین جشنواره نمایشنامه نویسی و نمایشنامه خوانی رضوی در قم


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: نخستین جشنواره نمایشنامه نویسی و نمایشنامه خوانی رضوی با همکاری بنیاد رضوی، معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود.

- ایسنا/قم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: نخستین جشنواره نمایشنامه نویسی و نمایشنامه خوانی رضوی با همکاری بنیاد رضوی، معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود.

سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: نخستین جشنواره نمایشنامه نویسی و نمایشنامه خوانی رضوی با همکاری بنیاد رضوی، معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در قم برگزار می شود.

وی افزود: در سفر رییس جمهور و هیئت وزیران به قم برای تقویت زیرساخت های تئاتر استان قم 10 میلیارد تومان مصوب شد که برای ساخت و تجهیز پلاتو و سالن تعزیه تاکنون 2 میلیارد تومان به استان قم اختصاص یافته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم اظهارداشت: نخستین جشنواره نمایشنامه نویسی و نمایشنامه خوانی رضوی در دو بخش نمایشنامه نویسی و نمایشنامه خوانی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جشنواره نمایشنامه نویسی و نمایشنامه خوانی رضوی در قم

نخستین جشنواره نمایشنامه نویسی و نمایشنامه خوانی رضوی در قم