مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 23:122022-03-07ورزشي

وزیر اقتصاد: تا 5 سال آینده ثمره خصوصی سازی سرخابی ها عیان می شود


حرکتی امروز آغاز شد که ثمره و اثر آن را در 5 سال آینده خواهیم دید و باید از همه کسانی که در این راه قدم گذاشته و کمک کردند تا امروز به اینجا برسیم تقدیر و تشکر کنم.

- وزیر امور اقتصاد و دارایی: حرکتی امروز آغاز شد که ثمره و اثر آن را در 5 سال آینده خواهیم دید و باید از همه کسانی که در این راه قدم گذاشته و کمک کردند تا امروز به اینجا برسیم تقدیر و تشکر کنم.

وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: با خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اثرات و فواید آن را تا 5 سال آینده خواهیم دید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سیداحسان خاندوزی در جشن واگذاری سهام سرخابی ها افزود: باید از همه کسانی که در دهه های گذشته برای افتخارآفرینی در ورزش به ویژه فوتبال تلاش کردند، تشکر کنم.

خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از آن جهت ارزشمند است که به مالکان اصلی خودشان برمی گردند و این حرکت بزرگی بود که انجام شد.

وی ادامه داد: خصوصی سازی علاوه بر کاهش محدودیت ها، راه و ابزاری برای اصلاح ساختار در فوتبال کشور و بهبود عملکرد، شفافیت، حرفه ای شدن و از همه مهمتر نظارت عامه مردم بر این دو باشگاه است.

وزیر امور اقتصاد و دارایی تاکید کرد گفت: حرکتی امروز آغاز شد که ثمره و اثر آن را در 5 سال آینده خواهیم دید و باید از همه کسانی که در این راه قدم گذاشته و کمک کردند تا امروز به اینجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اقتصاد: تا 5 سال آینده ثمره خصوصی سازی سرخابی ها عیان می شود

وزیر اقتصاد: تا 5 سال آینده ثمره خصوصی سازی سرخابی ها عیان می شود