مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 22:272022-03-07اقتصادي

تخصیص حدود 3 هزار میلیارد تومان برای اتمام پروژه های خوزستان


یک هزار و 850 میلیارد تومان از نفت و یک هزار و 100 میلیارد تومان از اوراق بهادار برای اتمام پروژه های خوزستان در سفر رییس جمهور به استان تخصیص داده شد.

- ، سید صولت مرتضوی شامگاه دوشنبه در نشست کارگروه مقابله با گرد و غبار در استان خوزستان اظهار کرد: برای تأمین حق آبه تالاب ها، توسعه نهال کاری و حفظ نهال کاری های موجود و تأمین اعتبار دو هزار و 800 میلیارد تومانی برای مبارزه با گرد و غبار خوزستان به مدت پنج سال باید تصمیم گیری های لازم را در جلسه جمع بندی با رییس جمهور انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه برای منشأ خارجی گرد و غبار باید همکاری لازم انجام شود، افزود: پروژه های مربوط به سفر رییس جمهور در خوزستان نیز پیشرفت خوبی دارد؛ همچنین نباید زمان را برای خدمت به مردم به ویژه مردم خوزستان که شایسته خدمت هستند از دست داد.

مرتضوی گفت: تأمین حداقل 70 مترمکعب بر ثانیه برای حق آبه تالاب های خوزستان، تأمین اعتبار دو هزار و 800 میلیارد تومان برای توسعه نهال کاری و درختکاری، حفظ نهال کاری های موجود علاوه بر تأمین آب برای آنها از جمله اقدامات مهمی است که برای مقابله با ریزگردها در خوزستان باید مدنظر باشد.

وی با تأکید بر لزوم پیگیری و حل مشکلات مردم تصریح کرد: در حال حاضر حلقه مفقوده عدم همگرایی است در حالی که اگر کنار هم موضوعات و مشکلات را پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص حدود 3 هزار میلیارد تومان برای اتمام پروژه های خوزستان

تخصیص حدود 3 هزار میلیارد تومان برای اتمام پروژه های خوزستان