مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 22:022022-03-07سياسي

توزیع 4 هزار پک معیشتی در دوازدهمین رزمایش پردیس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، مراسم دوازدهمین رزمایش مواسات پردیس عصر امروز با حضور سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، امام جمعه، فرمانده سپاه، فرماندار شهرستان پردیس در سالن شهید تهرانی مقدم فاز4 پردیس برگزار شد.

این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه پردیس آغاز و وی ضمن تبریک ایام و اشاره به اتفاقات اوکراین، اظهار کرد: اتکا به آمریکا باعث ضربه به اوکراین شد و اگر ملت ایران نیز  ولایت فقیه، را نداشته و تبعیت مردم از ولایت که بزرگترین قدرت عالم است نبود امروز ایران هم امنیت نداشت .

امام جمعه پردیس با اشاره به ولادت و محبوبیت قمر بنی هاشم(ع) در بین مردم، گفت: علت این محبوبیت این است که قمر بنی هاشم محبوب خدا و امام حسین(ع) بود و به همین دلیل باب الحوائج شدند.

حسینی با بیان اینکه اگر حج، نماز، روزه را انجام داده و در مقابل ولایت پذیری نباشد تمام اعمال باطل می شود، تاکید کرد: بذل، بخشش، ایثار و از خودگذشتگی در راه دین از دیگر خصلت قمر بنی هاشم(ع) بود و ما نیز اگر از جایگاه و صندلی خود به خاطر دین بگذریم می توانیم ولایتمدا ر باشیم و سومین خصلت تواضع بود و این سه علت باعث محبوبیت ایشان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 4 هزار پک معیشتی در دوازدهمین رزمایش پردیس

توزیع 4 هزار پک معیشتی در دوازدهمین رزمایش پردیس