مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 21:472022-03-07سياسي

خیابان شهدای جنگلبان در بخش جوادآباد ورامین افتتاح شد


خیابان جنگلبان طی آیینی با حضور مسؤولان شهرستان ورامین، در روستای سلمان آباد بخش جوادآباد ورامین افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین عصر امروز در مراسم آغاز طرح غرس 2هزار نهال به نام شهدا در بخش جواد آباد و افتتاح خیابان شهدای جنگلبان روستای سلمان آباد که به مناسبت هفته منابع طبیعی  برگزار شد، اظهار کرد: روایات و احادیث متعددی از پیامبر و امامان معصوم پیرامون تاکید بر کاشت نهال و نگهداری از آن وجود دارد که مستلزم آن است ما مسلمانان نسبت به این موضوعات توجه لازم را داشته باشیم.

وی گفت: موضوع درختکاری و کاشت نهال نباید صرفا به روز آن در تقویم توجه شود و مسؤولان و همه آحاد مردم  باید در طول سال و در ایام مختلف  به این امر مهم و پسندیده خود را ملزم بدانند.

فرماندار ورامین ضمن اشاره به اهمیت نگهداری درختان غرس شده افزود: حفظ و صیانت از منابع طبیعی و درختان موجود و همچنین نگهداری و مراقبت به موقع از نهال های جدید غرس شده باید در دستور کار باشد چرا که نگهداری از نهال ها در ابتدا کاشت اهمیت بسزایی دارد.

درویشی در ادامه بیان کرد: طبق فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) باید در نوع درختان غرس شده نیز توجه کرد و نهال ها و درختان مثمر غرس شود تا مردم نیز بتوانند از ثمر درختا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیابان شهدای جنگلبان در بخش جوادآباد ورامین افتتاح شد

خیابان شهدای جنگلبان در بخش جوادآباد ورامین افتتاح شد