مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 21:072022-03-07اقتصادي

نونواری بیرجند با احداث بوستان خطی طبیعت


بوستان خطی طبیعت به مساحت 4.

5 هکتار با 51 میلیارد ریال اعتبار و راست گردهای بلوارهای پاسداران و مدرس از مصوبات شورای ترافیک خراسان جنوبی افتتاح شدند.

- ، مهدی بهترین امروز دوشنبه در آیین افتتاح تعدادی از پروژه های عمرانی شهرداری بیرجند که مدیرکل امور شهرداری ها و شوراهای استانداری، فرماندار بیرجند، فرماندهان نظامی و انتظامی و اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند حضور داشتند با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: پروژه های که امروز به بهره برداری می رسند در راستای ایجاد مراکز رفاهی و تفریحی و ترافیکی اجرا شده اند.

پروژه مشارکتی به گفته وی بوستان خطی طبیعت پروژه مشارکتی بین همه دستگاه های مربوط است که در میان راه تکمیل آن شهرداری را تنها گذاشتند و از آذر ماه سال جاری به دلیل ضرورتی که وجود داشت این پروژه به عنوان یکی از شش پروژه مهم شهرداری بیرجند با صرف هزینه و حرکت جهادی به طور شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه توسط همکاران ما در معاونت عمرانی و سازمان های خدمات شهری، سیما، منظر و فضای سبز شهرداری انجام شد، اضافه کرد: بوستان زیبای خطی طبیعت با امکانات مناسب برای استفاده همشهریان در این مکان احداث شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نونواری بیرجند با احداث بوستان خطی طبیعت

نونواری بیرجند با احداث بوستان خطی طبیعت